Alice Nellis láka divákov na svoj film do kín na nahotu

Autor: Boris Cíferský | 31.3.2013 o 12:40 | Karma článku: 3,61 | Prečítané:  813x

Do českých a slovenských kín sa začiatkom júla dostane najnovší film obľúbenej režisérky Alice Nellis s názvom Revival. Film vyvolal pozornosť už mesiace pred uvedením do kín.

O Revival ani tak teraz nejde. Ide skôr o formu propagácie, ktorú si režisérka pre film zvolila. Do uvedenia filmu zostávajú tri mesiace a nedávno bola predstavená prvá ukážka z filmu, v ktorej sa diváci, ktorí Revival s napätím očakávajú, dočkali pohľadu na jednu zo scén filmu. Alice Nellis však išla trochu inou cestou, než by sa možno očakávalo – hneď v prvej ukážke sa divákom „predstaví“ relatívne známa česká herečka Zuzana Bydžovská a to Evinom rúchu. Sympatická 50-tnička zhodí svoje šaty na znak toho, že „revivalová“ kapela sa rozhodne opätovne vystúpiť na pódiu. Objektívne povedané, o Zuzanu Bydžovskú zrejme takmer určite nepôjde a pri tejto scéne bola využitá dablérka, ale i tak vzbudila spomenutá ukážka pomerne veľký rozruch.

Alice Nellis sa však zjavne kontroverzie neobáva a sleduje pomerne jasný marketingový zámer, ktorí môžeme pomenovať ľudovým „za málo peňazí, veľa muziky“ - pohľad na nahú „Bydžovskú“ je práve totiž tým správnym katalyzátorom, ktorý zaistí filmu želanú publicitu bez toho, aby musel tím vynakladať veľké množstvo peňazí na reklamu. Otázka je však prítomná niekde inde – neverí Nellis svojmu filmu natoľko, že sa musí uchyľovať k takto lacnej reklame? Alebo inak povedané, potrebuje kvalitne spracovaný film takto kontroverznú reklamu? Nemal by mať film sám tú vnútornú silu pritiahnuť divákov do kín skrz svoju tému a spracovanie, nie cez nahotu herečky?

Všetci zrejme rozumieme tomu, čo Nellis týmto sleduje. Vyvolanie želanej publicity. Otázkou však znie, kde končí „rozumná“ publicita a kde začína lacná reklama, ktorá má s umeleckým výtvorom pramálo spoločné. Každopádne Revival si už teraz vytvoril nálepku filmu, na ktorý sa bude po rokoch spomínať ako na „ten, v ktorom sa vyzliekla Bydžovská“. Osobne dúfam, že sa podobných „soft-porno“ ukážok/trailerov/reklám dočkáme v budúcnosti, čo najmenej.

 


Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Dávajte pozor, kam šliapete. Bitka o Mosul sa vlastne len začala

Islamský štát nemá veľkú šancu ubrániť svoje najväčšie mesto. Zároveň nemá kam ujsť a civilistov berie ako rukojemníkov.

EKONOMIKA

Rumuni aj Bulhari sú na tom s dôchodkami lepšie ako Slováci

Oveľa lepšie vyhliadky má Česko, Poľsko, Maďarsko, Rumunsko a Bulharsko.

KOMENTÁRE

Vojna proti Islamskému štátu už dávno nie je bojom o územie

Región bude krvácať dlhé roky.


Už ste čítali?