reklama

Ako jeden malý vlas narobil veľkú neplechu

Aj jedno obyčajné strihanie vlasov môže skončiť zdanlivo veľkým problémom, ktorý navyše ešte môžete zhoršiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

„Na hlave máš mikrofón, ostrihaj sa konečne,“ okríkol ma jeden kamarát pred pár mesiacmi. Keďže moja mama má so strihaním vlasov už dlhoročné skúsenosti, opätovne som sa zveril do jej opatery. Strihanie prebehlo bez problémov, z jedného z Beatles som sa v priebehu pár desiatok minút stal úplne novým človekom. Samozrejme, napomohlo k tomu aj to, že som objavil doma žiletku a odbradil sa.

Pár dní po tomto strihaní, na ktoré asi do konca života nezabudnem, som išiel do divadla, konkrétne na operu. Sedel som v prvom rade pred orchestrom a ako som tak počúval Sedliacku česť, zacítil som, že mám niečo v uchu. Čím bol orchester hlasnejší, tým som to intenzívnejšie cítil. Vesti la giubba som si príliš neužil, keďže prsty som mal neraz v uchu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišiel som domov a prostredníctvom vatovej tyčinky spustil vyšetrovanie. Hovoril som si, že by problém mohol byť v množstve mazu, ale mýlil som sa. Dôležité pravidlo – keď máte niečo v uchu, neriešte to sám. Vyskúšal som rôzne ušné roztoky v nádeji, že to, čo tam je sa vyplaví, no nevyplatilo sa, problém pretrvával. Zistil som, že najhoršie je to vtedy, keď ležím.

Ilustračná fotografia
Ilustračná fotografia (zdroj: http://menshorthairstyle.com)

Obvodná lekárka mi vypísala okamžite papier k „ušiarke“, s tým, že tam musím ihneď zájsť. Rozprávala mi pri tom príbeh o jednej žene, ktorá mala roky v uchu chrobáka, bez toho, aby o tom sama vedela! Popravde, myslel som si tiež, že mi tam niečo vliezlo a tak sa mu to zapáčilo u mňa, že to nechcelo odísť. Nebolo by to nič nové, len s tým rozdielom, že doteraz sa mi to stávalo skôr s opačným pohlavím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak som išiel na spomínané ušné. Drahá mamička si myslela, že len blúznim a že tam nič nemám, že som si to len nejako vsugeroval. Tentoraz sa však mýlila a triumfoval som ja. Bolo to však taký sizyfovské víťazstvo. Našťastie, nebol to žiadny nádor, chrobák či niečo podobné, ale všetky skutočne nepríjemné pocity v uchu a dojem, že mi tam niečo behá, spôsobil jeden úplne obyčajný vlas.

Paradoxne, za zhoršenie problému som si mohol sám, lebo som si ho všelijakými tyčinkami a vodičkami nie dostal von, ale ešte viac zasunul dnu. A ten nový kamarát sa vzpriečil do zvislej polohy a nalepil sa na bubienok, takže, aj keby chcel, už by sa z ucha dobrovoľne nedostal. Von ho dostala až malá pinzeta a on sa mohol po týždni opäť nadýchať čerstvého vzduchu, za čo som mu v duchu aj poďakoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Priznám sa, že som o podobnej udalosti ešte v živote nepočul a aj pre lekárku to nebolo nič bežné. Keď teda budete mať niekedy pocit, že vám niečo behá v uchu, môže to byť aj obyčajný vlas, ktorý sa odhodlal k speleologickému výletu do ušnej jaskyne. Kto by to však bol tušil, že aj taký mali obyčajný vlas dokáže narobiť tak veľkú neplechu, že? Každopádne, poučil som sa, pri strihaní si uši už chránim.

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu