reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

Z civilného života

Ako som si išiel kúpiť nohavice

Boris Cíferský

Ako som si išiel kúpiť nohavice

Nápad kúpiť obyčajné nohavice vo veľkom nákupnom centre v našom hlavnom meste môže skončiť všelijako.

  • 24. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 776x
  • 14
Jaroslav Heyrovský a prečo sa nikdy netrápiť nad výsledkom jednej skúšky

Boris Cíferský

Jaroslav Heyrovský a prečo sa nikdy netrápiť nad výsledkom jednej skúšky

Vždy, keď neuspejem v nejakej skúške, spomeniem si na nositeľa Nobelovej ceny Jaroslava Heyrovského. Smútok z neúspechu sa nikdy nedostaví.

  • 18. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 210x
  • 14
Napísal som knihu o La Tosce, divadelnej hre, ktorú dnes pozná málokto

Boris Cíferský

Napísal som knihu o La Tosce, divadelnej hre, ktorú dnes pozná málokto

V apríli minulého roku som sa rozhodol, že napíšem knihu. V týchto dňoch vychádza. Je o divadelnej hre La Tosca, ktorá inšpirovala Giaccoma Pucciniho k jeho slávnej opere.

  • 2. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 637x
  • 1
Keď sa z diváka stane herec a z herca divák

Boris Cíferský

Keď sa z diváka stane herec a z herca divák

Zopár príbehov o tom, aká môže byť interakcia medzi divákmi a hercami a o tom, keď sa z diváka stanú herci a z hercov len pozorovatelia akcie divákov.

  • 3. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 639x
  • 0
Byť hercom je vždy ťažšie, než o nich písať

Boris Cíferský

Byť hercom je vždy ťažšie, než o nich písať

Vyskúšal som si to, aké je to byť hercom. Hoci len amatérskym a hoci len na chvíľu. Pochopil som, že je to drina. Veľakrát nedocenená tak, ako by mala byť.

  • 13. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Ako jeden malý vlas narobil veľkú neplechu

Boris Cíferský

Ako jeden malý vlas narobil veľkú neplechu

Aj jedno obyčajné strihanie vlasov môže skončiť zdanlivo veľkým problémom, ktorý navyše ešte môžete zhoršiť.

  • 9. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 780x
  • 3
Som študent. Dopravný podnik Bratislava mi to však nechce veriť

Boris Cíferský

Som študent. Dopravný podnik Bratislava mi to však nechce veriť

Nachádzam sa v situácií, v ktorej sa nachádza asi množstvo vysokoškolských študentov. Dopravný podnik Bratislava zmenil pravidlá hry a električenku už nedovolí predĺžiť bez potvrdenia toho, že som študent. Zápis som však ešte nema

  • 9. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 394x
  • 94
Ako sme kupovali zebričky

Boris Cíferský

Ako sme kupovali zebričky

... alebo jeden úplne obyčajný, a rozhodne nie odborne poňatý, príbeh o tom, ako k nám do bytu pribudli dva rozkošné operence.

  • 23. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Chýba vám pekná miska? Tak táto vás bude stáť len $2.225 milióna!

Boris Cíferský

Chýba vám pekná miska? Tak táto vás bude stáť len $2.225 milióna!

Ukrývajú aj Vaše domáce vitríny také poklady ako tie, ktoré sa nachádzali doma u istého amerického občana? Môžete vďaka tomu ľahko zbohatnúť a navyše potešiť nejakého zberateľa. A stať sa tiež aktérom zaujímavého príbehu o jednej

  • 20. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu